אולמות אירועים: איך להתמודד עם ביטול האירועים בגלל נגיף הקורונה?

אולמות אירועים: איך להתמודד עם ביטול האירועים בגלל נגיף הקורונה?

מגפת הקורונה שפרצה לחיינו בסערה בזמן האחרון פוגעת בכלל תחומי החיים, מהרמה הבסיסית והאישית ביותר ועד לרמת הכלכלה והמשק. מלבד הסופרים ורשתות הפארם אולי, כמעט ואין עסק בישראל שלא נפגע מהסנקציות שהביאה איתה הקורונה. אחד מהענפים שספג מכה אנושה במיוחד הוא ענף האירועים, בו נרשמה ירידה דראסטית בהיקף העבודה כבר בשלב שקדם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, בו אנשים נמנעו מהגעה לאירועים מתוך חשש מהדבקה והביאו לביטולים רבים. על אף שהמצב נראה לפעמים קשה מאד, מספר אולמות ומתחמי אירועים מצאו פתרונות מקוריים להתמודד עם הגזרה, דרכי פעולה שבהחלט עשויות לעזור ללא מעט מקומות דומים. הנה הצעדים שננקטו שיוכלו לעזור גם לכם, בעלי אולמות האירועים.

דחייה ללא תשלום

המהלך הזה יבטיח לא רק שתרוויחו את ההכנסות מהאירועים המתוכננים שלכם בעתיד, אלא גם שתזכו בתדמית אמינה ואנושית מאד בעיני הלקוחות הקיימים והעתידיים שלכם. חשוב להבין את החרדה הנובעת מבהלת הקורונה ואת העובדה כי הלקוחות שלכם, שחיכו לרגעים המרגשים ביותר בחייהם נמצאים כרגע בעוגמת נפש גדולה. אם תתנו להם את האפשרות להעביר את האירוע לאחרי משבר הקורונה, תעשו מעשה אנושי שייתן לכם לא מעט קרדיט גם מבחינה עסקית.

הציעו להם אירועים מצומצמים

כמובן, תמיד בהתאם להוראות משרד הבריאות ולכללים בנוגע להתקהלות. ישנם חוגגים שלא ירצו לוותר על האירוע שלהם, בין אם מדובר בחתונה או בברית. אם תוכלו להציע להם אירוע במתכונת מצומצמת, תהיו בטוחים שזו תהיה מחווה ענקית בעבורם. נכון, לא מדובר באותה שורת הרווח שהייתה לכם אם היה מדובר באירוע המקורי, אבל עדיין יש פה מהלך שיאפשר לכם גם להמשיך להניע את הגלגלים וגם יתן אופציה לחוגגים שלכם להמשיך בשגרה ככל הניתן.

הציעו להם מבצעים לאחרי המשבר

סביר להניח שאתם מתמודדים עם לא מעט ביטולים בימים אלו, וצעד חכם יהיה להתחיל לחשוב על היום שאחרי. נסו להבין את הלקוחות שלהם ותנו להם הצעות אטרקטיביות לעתיד. פנקו אותם במנות מיוחדות, הציעו להם שדרוגים לאולם ובקיצור הראו להם שאתם שם בשבילם ושתשמחו לעזור להם ולהרים להם את החגיגה שהם חלמו עליה לאחר משבר הקורונה.

אולמות אירועים- איך להתמודד עם ביטול האירועים בגלל נגיף הקורונה

הפכו את המתחרים שלכם לשותפים

אתם בוודאי יודעים שאתם לא נמצאים בסירה הזאת לבדכם. בעלי עסקים דומים לשלכם מתמודדים בימים אלו עם אותם האתגרים בדיוק, חלקם בהצלחה וחלקם פחות. אם בשגרה אתם רגילים לראות בהם מתחרים, ללמוד מהמהלכים שלהם ולהסתיר את הקלפים שיש לכם בשרוול, התקופה הזאת היא תקופה מצוינת לבחור בדרך שונה, להתייעץ, לשתף בקשיים ובאתגרים ובעיקר להביע סולידריות. המהלך הזה ייתן לכם גם אופקים חדשים ודרכי התמודדות שאולי לא חשבתם עליהן עדיין וגם יזכיר לכם לאורך כל הדרך שאתם לא נמצאים לבד במערכה.

חשוב לזכור, מדובר בימים קשים, שגם הם בסופו של דבר יהיו מאחורינו!

סגירת תפריט