ימי הולדת בימי הקורונה? כך תחגגו לאהובים שלך מהבית

חוגגים בקרוב יום הולדת לאדם קרוב ומתבאסים שאתם לא יכולים לצאת למסעדה או מסיבה טובה כדי לחגוג? ובכן, באמצעות המדריך הבא תוכלו להפיק יום הולדת מיוחדת ושמחה במיוחד – מבלי לצאת מהבית.

חגיגות יום הולדת בצל הקורונה: זה הזמן לחשיבה מחוץ לקופסא

אין עוררין על כך כי מעבר להשלכות הבריאותיות של נגיף הקורונה, יש גם השלכה על הפן הנפשי. למעשה, רבים מאיתנו מצאו את עצמם נעולים בבית ורחוקים מבני המשפחה והחברים. התחושה הקשה מתעצמת במיוחד לקראת ימי הולדת, וזאת בשל סגירתם של המסעדות, הברים והמועדונים בשל הגבלות משרד הבריאות, לצורך מלחמה בנגיף. אולם, חשוב לזכור כי דווקא בזמנים קשים ומאתגרים – אפשר לצאת מחוץ לקופסא ולהפיק מסיבת יום הולדת מיוחדת אשר ללא ספק לא תישכח. כיצד תעשו זאת? להלן מספר טיפים אשר יאפשרו לכם להיכנס לתוך נעלי המפיקים ולחגוג לאהובים שלכם חגיגת יום הולדת שמחה וצוהלת בתוך הבית.

ימי הולדת בימי הקורונה- כך תחגגו לאהובים שלך מהבית

חגיגות יום הולדת מהבית: צעד אחר צעד

בשלב הראשון, מומלץ להיכנס לאתרים מומלצים אשר מספקים אפשרות לקבלת מתנות עם משלוחים עד הבית. למעשה, מדובר בדרך נהדרת לצ'פר את חוגג/ת יום ההולדת ולהעניק מתנה מיוחדת ומקורית, כל זאת ללא צורך בחבישת מסכה או בהתעסקות מיותרת. מדובר בצעד הראשון לקראת הפקת יום ההולדת, וזאת בכדי שתוכלו להעניק חוויה מיוחדת וכיפית אשר מתגשמת בדמות מתנה מקורית ומושקעת. מאחר ונכון להיום משרד הבריאות מאשר להתכנס בבית עד 20 איש, שלחו דרך הוואטס-אפ הזמנה לחברים הקרובים לצורך הפקה של אירוע יום הולדת. במסגרת החגיגות תוכלו להכין בעצמם או לקבל משלוח עד הבית של קייטרינג איכותי, כולל קינוחים מפנקים. ארוחה טובה תמיד מספקת את הסחורה, ולכן הדגש על הצד הקולינרי מהווה דרך מצוינת לחגיגה מיוחדת במינה. בנוסף, אין להזניח את נושא העיצוב: זה הזמן לתת דרור לדמיון ולעצב את הבית בצורה מושקעת באמצעות בלונים, כרזות ואפילו ברכות אישיות אותן ניתן לקבל דרך החברים ובני המשפחה. זכרו שדווקא בזמנים קשים רובנו מתאחדים, ולכן זו ההזדמנות לשמוח מכל הלב. שירים מקפיצים אותם ניתן להדליק ברקע יאפשרו להיכנס לחגיגה ולרקוד יחדיו, כולל הרמת כוסית חגיגית.

מיתוג אישי ליום הולדת בצל הקורונה

למרות שמדובר בתקופה מורכבת מאוד, אפשר בהחלט להכניס הומור לחגיגת יום ההולדת. מאחר וישנה חובה לעטות מסכה, אפשר להשתמש במסכות מנתחים שיש היום בכל בית ולכתוב באמצעות טוש יום הולדת שמח או לציין את הגיל של חוגג/ת יום ההולדת. כל המיתוג עצמו יכול להתבצע בקלות ובמהירות, ולכן ההמלצה שלנו היא להיכנס למדריכים באינטרנט אשר מציגים דרכים קלות ופשוטות למיתוג של אירוע מבלי לקרוע את הכיס. והכי חשוב – שיהיה במזל!

כדאי לקרוא אירוע בבית: המדריך לארגון אירוע מוצלח