איך לשמור על שיער בריא ומלא? מדריך מיוחד!

זיהום האוויר, הלחות כמו גם שימוש בתכשירים כימים משפיעים באופן משמעותי על הנראות של השיער. כדי לשמור על שיער בריא ומלא ברק, נדרש לנקוט במספר פעולות פשוטות. מהן? אנחנו כאן עם מדריך מיוחד מקיף – במיוחד בעבורכם.

שמירה על שיער מבריק ובריא: איך עושים את זה?

תופעה של נשירת שיער או מראה שיער עייף וחלש מהווה את אחת התופעות המוכרות ביותר. למעשה, רבים מאיתנו מסתכלים במראה ולא מאמינים למראה עינינו, וזאת בשל העובדה כי השיער שלנו הוא תפארתנו וכאשר הוא לא נראה במיטבו, זה משפיע באופן ישיר על הדימוי העצמי. אז כיצד שומרים על שיער בריא? ובכן, בדקנו, חקרנו ומצאנו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת, כך שגם אתם תוכלו לשמור על השיער שלכם לאורך זמן:

שימוש בתכשירים טבעיים לצורך שיקום השיער

ברחבי הרשת ניתן לאתר בקלות תרופות סבתא להצמחת שיער, שעשויות מחומרים טבעיים בלבד. למעשה, מדובר באחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, וזאת בשל היכולת של תרופות הסבתא לסייע בעידוד צמיחת השיער וחוזקו. תכשירים טבעיים כמו לדוגמא מסכת קוקוס מאפשרים להזין את השיער בלחות, ובהתאם לכך לגרום לו להיראות בריא ושופע.

גזירת קצוות פעם בשלושה חודשיים

תספורת טובה הכוללת בין היתר את גזירת הקצוות מהווה דרך מצוינת לשמור על שיער בריא. לא פעם הפסקת צמיחת השיער היא בעקבות קצוות מפוצלים, ולכן ביקור אצל הספר אחת לשלושה חודשיים לצורך תספורת וגזירה של קצוות היא חיונית.

הגברת לחות

בשל העובדה כי מדינת ישראל היא מדינה חמה מאוד, החשיפה הישירה לשמש משפיעה באופן משמעותי על הנראות של השיער. חשוב להקפיד ולספק לשיער לחות, הן באמצעות אמפולות ייעודיות או שימוש בסרום. למרות הדעה הרווחת, שימוש בקונדישנר אינו הורס את השיער אולם חשוב להשתמש בו במידה כמו גם להקפיד על מסכות לחות אשר יחליפו את הפעולה של הקונדישנר, לפחות פעם בשבוע.

הימנעות משימוש במייבשי שיער

מייבש שיער מחליש את שורש השיער וגורם לו להישבר. עדיף להימנע עד כמה שאפשר ממכשירי טיפוח פולטי חום כמו פן או מחליק, ובמידה וכן משתמשים להקפיד למרוח לפני סיליקון המגן על שורש השערה.

שימוש בתוספי תזונה ייעודים

תוסף תזונה ביוטין נחשב לתוסף מצוין בעבור בעיות של נשירת שיער ושיער חלש, בשל החומרים הפעילים המצויים בו. נטילה קבועה של תוספי תזונה יכול בהחלט לסייע לצורך יצירת איזון תזונתי ובהתאם לכך עידוד צמיחת השיער, כל זאת מתוך מטרה לחזק אותו אך גם להימנע ממצב של נשירה.

עיסוי הקרקפת

מומלץ לעסות את הקרקפת לפחות כחמש דקות בזמן המקלחת. מאחר ולשיער יש שומן טבעי השומר עליו, אל תחפפו כל יום אלא פעם ביומיים עד שלושה לכל היותר.

נוסף לכל אלה, טוב לדעת שיש פתרונות שונים להתקרחות ולמקרים קיצוניים, זאת הודות לפטנטים טכנולוגיים חדישים. היו עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לשיער, ואם אתם חשים בנשירה אינטנסיבית – פנו לייעוץ רפואי.